Cine spune ca e-commerce nu e o miza pentru distribuitorii FMCG?

Leave a comment

November 23, 2012 by fastmovingviews

Am auzit de multe ori discutia despre e-commerce si despre lipsa de interes a consumatorilor fata de asa-zisele supermarketuri online.

Insa iata un trend setter: Interbrands, cel mai mare distribuitor FMCG, a dezvoltat platforma www.SkopiDoki.ro, cu 2.400 de articole listate in rafturile virtuale. Adica aprox. 1/3 din numarul de articole listate in general intr-un supermarket.

In prima faza, sistemul e unul “exclusivist”, b2b, insa nu sunt multe formalitati pentru crearea unui cont, iar feeling-ul meu este ca Interbrands isi va dezvolta mai mult linia de business online.

Puterea de negociere a Interbrands cu furnizorii, datorita volumelor mari achizitionate, se vede in preturile din magazinul online, apropiate de cele din super/hypermarketuri. Am verificat produsele care apar in cosul nostru lunar de cumparaturi, Shopping Basket – iata mai jos cateva comparatii:

Coca-Cola la PET de 2,5L: 5,59 lei – pretul pe shopidoki.ro VS. 5,45 – pretul in Kaufland Sebastian din Bucuresti, VS. 5,52 – pretul in Mega Image din Berceni.

Cafea Jacobs Kronung, 250 g: 14 lei – pretul pe shopidoki.ro VS. 13,30 – pretul in Carrefour Baneasa si Cora Pantelimon, VS. 13,43 – pretul in Carrefour Market Razoare din Bucuresti.

Sampon Head&Shoulders Menthol, 200 ml: 13 lei – pretul pe shopidoki.ro VS. 11,25 – pretul in Carrefour Baneasa, VS. 12,99 – pretul in Profi Libertatii din Bucuresti.

Cititi aici studiul pe preturi Shopping Basket din Progresiv noiembrie.

Cititi mai multe despre strategia online a Interbrands:

Articol online Magazinul Progresiv: Cel mai mare distribuitor FMCG face primul pas spre e-commerce

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: