Exista viitor fara schimbare?

Leave a comment

November 12, 2012 by fastmovingviews

In ultimul editorial in Progresiv, am atras atentia asupra nevoii de schimbare a mentalitatii si de a juca dupa regulile noii piete, in opozitie cu adaptarea vechilor strategii la noile realitati. Ideea nu imi apartine mie, ci a fost sustinuta de catre directorul IGD in cadrul unei conferinte organizate la Londra de renumita companie de consultanta. Pe pietele din vest se vorbeste mult despre modelarea viitorului pietei FMCG printr-o abordare colaborativa. In Romania, abia in ultimii ani am vazut astfel de idei puse in practica – vezi postul mai vechi despre programele implementate de cateva retele de comert pentru sprijinirea micilor producatori locali (“Ministrul cu vorbe frumoase, companiile cu munca si cu rezultate”). Insa tensiunile dintre furnizori si marii retaileri se resimt inca foarte puternic. Le-am resimtit si la conferinta noastra Trade Round Table de pe 31 oct, care a adus fata in fata un numar impresionant de profesionisti din FMCG.

Aici cred ca este cea mai mare nevoie de schimbare a mentalitatii si, in special, a atitudinii fata de partenerii de afaceri.

In numarul de noiembrie al Progresiv, a vorbit despre colaborare si vice-presedintele AMRCR, Alexandru Vlad. Cititi un interviu cu reprezentantul marilor retele romerciale din Romania dand click aici.

Si alte articole le la fel de interesante, proaspat scoase din tipar, aici: www.magazinulprogresiv.ro

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: